معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:
توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 6, 2022 زمان انتشار: 6:45 ب.ظ کد خبر: 13314

با تداوم آموزش، بسیاری از مشکلات بازار حل می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ششمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان با حضور معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و سایر اعضا در محل اتاق اصناف جیرفت برگزار شد.
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت بر اصناف اظهارداشت: مرحله اول ثبت نام برای تشکیل اتحادیه های صنفی شهرستان فاریاب از ۹ آبان آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

محسن مشایخی با بیان اینکه برای اولین بار نمایندگان اتاق اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران مستقل از استان کرمان انتخاب می شوند، گفت: از طریق برگزاری انتخابات ۲ نفر از جنوب کرمان به عنوان نماینده اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران انتخاب خواهد شد.
وی افزود: انتخابات برای تعیین و معرفی ۲ نماینده اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران تا پایان آبان ماه برگزار خواهند شد.

مشایخی با تاکید بر برگزاری منظم کلاس های آموزشی نظیر فقه بازار، قانون و مقررات بازار،قانون و مقررات مالیاتی بازار و…، بیان داشت: با افزایش دانش و سطح آگاهی بازاریان و اصناف از قوانین و مقررات و مسائل شرعی، بسیاری از مشکلات موجود در بازار رفع می شود.