توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 17, 2023 زمان انتشار: 9:58 ق.ظ کد خبر: 14619

پنجمین نشست تخصصی شعر رضوی در ماهان برگزار شد/ تصاویر

پنجمین نشست تخصصی شعر رضوی، با حضور هنرمندان، شاعران و مسئولین فرهنگی استان و شهر ماهان، شامگاه گذشته ۲۵اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن کتابخانه عمومی شهر ماهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، در این نشست تخصصی، دبیر اجرایی جشنواره شعر رضوی ضمن بیان گزارش کوتاهی از روند برگزاری این جشنواره در سال های متمادی، از شاعران پیشکسوت و جوان شهر ماهان، خواستار شرکت و حضور پررنگ در بیست و هشتمین جشنواره سراسری شعر رضوی شد.
سیدعلی منصوریان افزود:جشنواره ملی شعر رضوی از سال ۱۳۷۳ و به همت جمعی از فعالان عرصه‌ی شعر کرمان پایه‌گذاری شد و در طی این سال‌ها، با برگزاری متوالی و منسجم آن باعث شده که این جشنواره به نام کرمان پیوند بخورد.


وی گفت: هدف ما گسترش و جلب توجه آحاد مردم به فرهنگ رضوی است و مطمئن هستم با ارادتی که شاعران سراسر کشور به امام رئوف دارند، ما امسال نیز شاهد اشعار بسیار زیبا و فاخری در این جشنواره خواهیم بود.
در پایان شاعران پیشکسوت و جوان استان و شهرستان نظیر استاد احمد اسدالهی، حسین سبزه صادقی، محمدعلی عرب نژاد، آرش کیانی، عباس مولایی، عبدالرحیم عبدالکریمی، احمد قنبری، سید مرتضی میرحسینی، لیلا افشار، فهیمه شادمان، دکتر مهدی منتظری، محمدرضا براهام، راضیه کارگر برزی، مهناز سعید، معصومه سعید، شهره درزاده، مهتاب عزیزی، خانم موذنی، فرشته غنی پور، فریبا کاظمی، فریده خالقی و… به شعرخوانی پرداختند.
اجرای موسیقی محلی توسط آقای پورافغان نیز از برنامه های خوب این نشست بود.