معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 3, 2023 زمان انتشار: 1:01 ب.ظ کد خبر: 16674

۴۹۹ بهورز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال خدمت هستند

دکتر وحیدرضا برهانی نژاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شاغل بودن 499 بهوز در ۲۵۳ خانه بهداشت در حوزه روستاهای تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر وحیدرضا برهانی نژاد ضمن تبریک ۱۲ شهریورماه روز بهورز گفت: یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت جامعه و سرمایه های ارزشمند نظام سلامت بهورزان هستند.

وی افزود: بهورزان محافظان سلامتی که از دل مردم برآمده اند، کوچه پس کوچه های روستا و همه اهالی را به نام می دانند و سنگرهای دفاع از سلامت را نه در خانه بهداشت، که در  محل زندگی و‌ کار مردم روستاهایشان می بندند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: ۴۹۹ بهوز در۲۵۳ خانه بهداشت در حوزه روستاهای تحت پوشش این دانشگاه در حال خدمت رسانی هستند.

دکتر وحیدرضا برهانی نژاد با بیان اینکه ۵ مرکز آموزش بهورزی در حوزه دانشگاه فعالیت دارند، افزود: مسئولیت تربیت و آموزش این سربازان خط مقدم جبهه سلامت بر عهده مراکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت می باشد.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان کرمان در پایان از زحمات همکاران بهورز در روستاها و مدیر و مربیان مراكز آموزش و بازآموزي كاركنان نظام سلامت بهورزی قدردانی کرد.