فرماندار جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 12, 2018 زمان انتشار: 11:04 ب.ظ کد خبر: 1480

۳۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید در جیرفت عملیاتی و اجرایی شده است

به گزارش لوار جنوب ، احمد امینی‌روش نیز عصر امروز در آیین همایش اتحاد و همدلی که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در جیرفت برگزار شد، اظهار‌داشت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جنوب کرمان در کشور بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه جیرفت کلکسیونی از نعمت‌های خدادادی بوده و در کشور مثال‌زدنی است گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب خدمات ارزنده‌ای به مردم منطقه ارائه شده است و نظام جمهوری اسلامی کارنامه قابل قبولی در این شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه به برکت دولت تدبیر و امید توجه و اولویت اول ما مسائل امنیتی است و امروز شاهد امنیت نسبی و پایداری در جنوب کرمان هستیم افزود: در هیچ منطقه‌ای از جنوب استان کرمان اشرار شناسنامه‌دار نداریم.

وی با اشاره به اینکه توجه به زیر ساخت‌های استان در اولویت کاری دولت تدبیر و امید است خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرودگاه جیرفت با سه پرواز در هفته در حال فعالیت است.

امینی‌روش با بیان اینکه زمینه صادرات محصولات کشاورزی جنوب کرمان در حال انجام است، تصریح کرد: زمینه صادرات محصولات کشاورزی از شهرستان جیرفت به سراسر کشور و همچنین خارج کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های شهرستان جیرفت در حال تکمیل شدن بوده و این نوید بخش برای تمام منطقه جنوب استان کرمان است گفت: در هر ماه در این شهرستان یک مدرسه توسط خیران و دولت ساخته و تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است افزود: از زمان دولت تدبیر و امید تاکنون انتخابات گوناگونی در جیرفت به خوبی انجام شده است که نشان از فهم و رشد مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی نگاه ما به اعتبارات دولتی نیست گفت: در جنوب از همه ظرفیت‌های منطقه برای پیشرفت استفاده‌ می‌شود و در دولت تدبیر و امید تاکنون ۳۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصاد مقاومتی در جیرفت عملیاتی و اجرایی شده است.