توسط: لوار ما
تاریخ: آوریل 17, 2023 زمان انتشار: 8:43 ق.ظ کد خبر: 14740

 کنترل و ساماندهی ضایعاتی ها نقش موثری در کاهش سرقت ها دارد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، ساماندهی و نظارت بر کارگاه های ضایعاتی را یک اقدام موثر و در دست اجرا در حوزه کاهش سرقت ها برشمرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، سرهنگ” عزت اله   عبدلی نسب”در نشست تعاملی با تنی چند از مسئولان ادارات شهرستان جیرفت اظهار داشت: تامین امنیت موضوعی است که همه دستگاه ها را شامل می شود و همگی باید در این راه یاریگر مجموعه انتظامی باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر احساس امنیت را ارتقاء دهیم.
وی افزود: در کنار اقدامات پلیسی، سازمان ها و ادارات دولتي و همچنین شهروندان نیز نقش ويژه و موثری در ايجاد و حفظ امنيت اجتماعي دارند و مطمئنا هرچه اين تعامل و ایفای نقش بيشتر باشد به برقراري امنيت و پيشگيري از جرائم و سرقت ها کمک خواهد کرد.
وی در ادامه بیان داشت: هم راستا با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، ساماندهی ضایعاتی ها و خودروهای دوره گرد که به اسم خرید اقلام ضایعاتی وارد شهرستان می شوند، تحت کنترل قرار می گیرند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: کنترل و ساماندهی ضایعاتی ها و همچنین شناسائی نقاط جرم خیز و تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات آن ها نقش تاثیرگذاری در کاهش سرقت ها و ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی دارد.