توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 7, 2023 زمان انتشار: 1:15 ب.ظ کد خبر: 16465

کرمان، پیشرو در فوستال فرزندان بهزیستی/کسب دومقام ارزشمند در فوتسال فرزندان بهزیستی کشور

در پی برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات فوتسال فرزندان بهزیستی کشور ، فرزندان شرکت کننده در این دوره از مسابقات با کسب دومقام ارزشمند برگی دیگر به افتخارات ورزشی فرزندان بهزیستی کرمان افزودند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در بدو ورود تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات ضمن استقبال از آنان کسب عناوین برتر در این مسابقات را به آنان تبریک گفته ودر سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت توجه به فعالیتها و ورزشهای گروهی، شرکت در مسابقات وجشنواره های ورزشی را گام موثری در هموار شدن مسیر توانمندی فرزندان دانست .
وی در ادامه ضمن اهدا لوح از زحمات وتلاشهای مربیان ورزشی وهمه کسانی که در شکل گیری وکسب نتایج درخشان فرزندان ورزشکار تلاش نموده اند تقدیر وتشکر نمود .
شایان ذکر است شانزدهمین دوره از مسابقات فوتسال فرزندان در دو گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و۱۱ تا ۱۴ سال در مجتمعهای فرهنگی ورزشی شهرهای تنکابن وبابلسر استان مازندران با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۲۶ استان برگزار گردید که طی آن تیم فرزندان بالای ۱۵ سال کرمان با کسب مقام نایب قهرمانی وتیم فرزندان زیر ۱۴ سال کرمان با کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات به کار خود پایان دادند.