پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 21, 2023 زمان انتشار: 1:58 ب.ظ کد خبر: 14089

کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان خبر داد و گفت: با حضور اساتید برجسته تهران کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوارما، بهرام مسلمی مهنی با بیان اینکه این کارگاه ۱۳ الی۱۴ بهمن ماه سال جاری در جیرفت و کهنوج برگزار می شود، افزود: کارگاه تکنیک های مصاحبه ۱۳ بهمن ماه در شهرستان کهنوج و کارگاه گزارش نویسی ۱۴ بهمن ماه در شهرستان جیرفت برگزار می شود.
وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به حوزه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات ارشاد نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
مسلمی مهنی از اصحاب رسانه به عنوان بازویی توانمند یاد کرد و گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از دید خبرنگاران پنهان نمی ماند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه دغدغه خبرنگاران در حل مشکلات مردم قابل تقدیر است، اظهار داشت: قطعا با همکاری و همراهی خبرنگاران می توان نقاط ضعف هر حوزه ای را شناسایی کرده و به رفع آن کمک کرد.
وی یکی از رویکردهای این اداره کل در حوزه رسانه، توجه به توانمندسازی خبرنگاران و ارتقای جایگاه آنها به خبرنگاران حرفه ای دانست و گفت: به همین منظور در نظر داریم کارگاه گزارش نویسی و مصاحبه ویژه خبرنگاران جنوب کرمان را برگزار نماییم.