مدیر کل ثبت اسناد کرمان در پیامی به مناسبت هفته بسیج:
توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 21, 2023 زمان انتشار: 7:37 ق.ظ کد خبر: 17632

پیشرفت و بالندگی کشور مرهون تفکر بسیجی است

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین را گرامی داشت.

به گزارش لوار به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
“بسیج لشگر مخلص خداست.” امام خمینی (ره)

پایه‌گذاری نهاد مقدس بسیج مستضعفین به ابتکار حضرت روح‌الله یکی از امدادهای غیبی و الطاف جلیّه الهی بود که رشد و بالندگی نهال انقلاب و گذر از بزنگاه‌های پرمخاطره، مرهون این اقدام هوشمندانه بوده است.

این تشکل مردمی با استعانت از نیروی اخلاص، هر امر ناشدنی را ممکن ساخت و به الگویی توانمند و موفق برای تشکل‌های مردمی در دنیا بدل گشت.

همانا بسیج “مدرسه عشق” است، مدرسه‌ای که شاگردانش درس مهرورزی به همنوع را به تأسی از سرور جوانمردان عالم به خوبی فراگرفته و آیه شریفه «وَ یُؤْثِرُونَ عَلی‌ أَنْفُسِهِمْ وَ لَوْ کانَ بِهِمْ خَصاصَةٌ» را _ که در شأن ایثار امیر مؤمنان نازل شد _ نصب العین خود قرار داده اند.

در طول حیات با برکت انقلاب اسلامی هر کجا میدان خطر، ازخودگذشتگی و سازندگی بود، بسیجیان بی‌ادعا در خط مقدم صحنه حضور یافته و بی هیچ توقعی، مجاهدانه خدمت نموده‌اند.

تفکر بسیجی که با دو مؤلفه اساسی خدمت خالصانه و بن‌بست شکنی شناخته می‌شود رمز دوام و پیروزی انقلاب ماست و جایگاه امروز کشور در عرصه‌های مختلف علمی_فناوری، صنعتی، دفاعی و… به برکت این تفکر حاصل شده است.

امروزه و در شرایطی که کشور ما آماج هجمه بی‌امان فرهنگ مخرّب و منحط غربی قرار گرفته است، ترویج فرهنگ و تفکر نجات‌بخش بسیجی رسالت یکایک ماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان بسیجی، این اسوه‌های رشادت و ایثار، فرارسیدن هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس نهاد بابرکت بسیج را به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت انقلابی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بسیجیان غیور و مجاهد، توفیق و سلامتی آرزومندم.

سیدمهدی هاشمی
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان