توسط: لوار ما
تاریخ: آوریل 7, 2021 زمان انتشار: 12:07 ب.ظ کد خبر: 9293

پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز جهانی بهداشت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی پیامی روز جهانی بهداشت را به همه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه بهداشت در استان تبریک گفت.

به گزارش پایکاه خبری تحلیلی لوار به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، متن پیام تبریک دکتر حسین صافی زاده بدین شرح می باشد:

در تقویم سازمان بهداشت جهانی؛ ۱۸ فروردین ( ۷آوریل) روز جهانی بهداشت نام گرفته است و امسال در حالی این روز را گرامی می داریم که یک سال طاقت فرسا در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ را پشت سر گذاشته ایم و طی این مدت همکاران عزیز حوزه سلامت و بهداشت با ازخودگذشتگی و جانفشانی در کنترل این اپیدمی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و در مقابله با این بیماری سربلند بوده اند.

بی شک روز جهانی بهداشت فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم، در قالب برنامه های منسجم و کلان، با مشارکت های بین بخشی و آحاد جامعه در مسیر تحقق سلامت گام برداریم.

اینجانب ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران عرصه سلامت در سراسر استان؛ برای یکایک خدمتگزاران حوزه بهداشت، در اجرای این رسالت مهم و خطیر از درگاه الهی موفقیت و سلامت مسئلت می‌نمایم .

دکتر حسین صافی زاده

معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان کرمان