پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: می 13, 2018 زمان انتشار: 8:24 ق.ظ کد خبر: 1940

پرواز جیرفت به تهران همه روزه شد/ تصویب مرز هوایی جیرفت در سال جاری جهت صادرات

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات کشاورز جنوب استان قابلیت صادرات دارند گفت: جیرفت منطقه گردشگری است و می‌طلبد فرودگاهی در شان این مردم و ظرفیت‌های این منطقه تجهیز شود.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی لوار جنوب، احمد امینی‌روش عصر  در آئین افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا که با حضور قائم مقام فرودگاه‌های کشور برگزار شد اظهارداشت: طی یک دوره پنج ساله توانستیم پرواز فرودگاه جیرفت را به شش پرواز در هفته برسانیم.

وی با بیان اینکه این امر با توجه به ظرفیت‌های جنوب استان کرمان محقق شده است افزود: جیرفت منطقه گردشگری است و می‌طلبد فرودگاهی در شان این مردم و ظرفیت‌های این منطقه تجهیز شود.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات کشاورز جنوب استان قابلیت صادرات دارند بیان کرد: با پیگیری‌هایی انجام شده در سال جاری مرز هوایی برای صادرات تصویب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه جیرفت با مدیریت جهادی پس از هفت سال راه‌اندازی شد که این نشان از توسعه این منطقه است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته زمینه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

امینی‌روش با اشاره به اینکه جنوب استان کرمان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد بیان کرد: می‌توان فرودگاه جیرفت را همپای مراکز استان‌ها ساماندهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه جیرفت باید در شان مردم منطقه ساخته شود عنوان کرد: زیرساخت‌های جنوب استان به همت این دولت عملیاتی و اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه زنجیره صادرات محصولات کشاورزی از جیرفت فراهم شده است افزود: مرز هوایی جیرفت در حال انجام است تا بتوانیم خدمات مهمی به مردم ارائه کنیم و رمز موفقیت ما در همه زمینه‌ها وفاق، همدلی و همراهی همه مسئولین است.

منبع: تسنیم