پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 20, 2018 زمان انتشار: 3:16 ب.ظ کد خبر: 2555

پایان مسابقات فوتبال زمین خاکی جام “شهداء رومرز” جیرفت/ تصاویر

به گزارش لوار، بخشدار مرکزی جیرفت در حاشیه فینال این مسابقات گفت: جوانان سرمایه های هر کشوری هستند و وقتی می بینیم در این منطقه جوانان بسیاری هست که تندرست و سلامتند و توجه ویژه ای به ورزش دارند به آینده این منطقه بسیار امیدواریم.
منصور نعمتی تصریح کرد: ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی ، روانی و اجتماعی فرد فواید زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تاثیر می گذارد.
بخشدار مرکزی اظهار کرد: ما و همکارانمان در دهیاری ها و شوراهای اسلامی از هیچ کوششی برای توسعه ورزش در روستاها دریغ نخواهیم کرد و جز اولویت کارهایمان است و خواهد بود.
نعمتی از برگزار کنندگان این مسابقات و همچنین کسانی که حتی کوچک ترین خدمتی در این مسابقات انجام داده اند به صورت ویژه قدردانی کرد.

مسابقات فوتبال زمین خاکی “جام شهداء رومرز” جیرفت از روز پنجشنبه مورخ۹۷/۴/۷ در محل زمین خاکی فوتبال روستای رومرز با حضور ۱۶تیم، در چهار گروه به صورت دوره ای برگزار گردید و از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.
در فینال این دوره از مسابقات پنجشنبه مورخ ۹۷/۴/۲۸ تیم های کریم آباد و شهیدنژاد خاوش به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب نمودند.
آقای محمدرضا مصطفوی نیز بعنوان آقای گل مسابقات انتخاب و تیم شهید جوهری حائز کاپ اخلاق این مسابقات گردید.‌
در این مسابقات ۳۱ بازی برگزار و به مدت ۲۱روز به طول انجامید.
این مسابقات به همت و با پیگیری های شورای اسلامی و دهیار روستای رومرز به صورت منظم برگزار شد.

عوامل اجرایی این مسابقات عبارتند از:
جهانبخش شهدادنژاد ( دهیار روستا و مسئول عالی مسابقات)
یعقوب خواجه بهرامی(سرپرست مسابقات)
کادر اجرایی: حمید یارالهی. ابراهیم سالاری. یاسر سالاری.

کادر داوری: صالح خواجه بهرامی، ابراهیم پیرسراندی، حامدسنجری، علی بِه آفرین، موحد پرخو، بیژن آسوبار

شایان ذکر است روستای رومرز با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰نفر و زیارتگاه یازده شهید کلگون کفن و ده ها رزمنده و ایثارگر یکی از روستاهای فرهنگی میانچیل بوده که دارای پتانسیل فراوانی با توجه به اماکنی جهت راه اندازی مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، امنیتی در اختیار نهادهای زیربط قرار داده که می تواند زمینه ساز رشد منطقه میانچیل بویژه روستاهای همجوار باشد که در هیچ روستایی این همه اراضی (۱۸هکتار) به امور عام المنفعه اختصاص نیافته است.
دهیاری روستا نیز علاوه بر فعالیت های فرهنگی، ورزشی در زمینه عمران روستا تمامی معابر روستا را آسفالت و نیمی از آن را جدول گذاری نموده است .
ورودی روستا نیز به طول ۱۵۰۰ متر شانه گذاری و تمامی معابر روستا به روشنایی تجهیز شده اند.