پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 19, 2020 زمان انتشار: 10:39 ق.ظ کد خبر: 7871

وحدت و همدلی مردم و مسئولین فاریاب جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و تعدادی از اعضای هئیت رئیسه این دانشگاه، از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فاریاب بازدید نمودند و همچنین شورای سلامت این شهرستان با حضور اعضای هئیت رئیسه این دانشگاه، فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، رییس شبکه بهداشت و تعدادی از مسئولین این شهرستان در ستاد شبکه بهداشت و درمان فاریاب برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این جلسه ضمن قدردانی از همت والای مسئولین این شهرستان و مردم گفت: طی بازدیدی از مراکز خدمات جامع سلامت و مرکز درمان بستر این شهرستان داشتیم، پرسنل این مراکز از آمادگی بسیار خوبی جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس برخوردار بودند که این عزم جهادی آنان قابل تقدیر است.
دکتر مکارم همچنین با تقدیر از فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولین این شهرستان گفت: هر کجا که بین مسئولین و مردم وحدت و همدلی داشته ایم پیروز شده ایم و امروز طی بازدید از شهر و مراکز متوجه شدم اکثرا مغازه ها و صنوف تعطیل بودند و تجمعی دیده نمیشد که این وحدت و همدلی بین مسئولین شهرستان و مردم جهت مقابله با این بیماری قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه ما حوزه سلامت نیز با تمام توان در کنار شما هستیم، ابراز کرد: در حال حاضر کارکنان حوزه سلامت این شهرستان با جدیت در حال غربالگری و آموزش جمعیت هدف هستند.
دکتر مکارم همچنین با مسئولین شهرستان فاریاب، از کارگاه تولید تولید ماسک، دستکش و لباس محافظت فردی مستقر در ناحیه بسیج سپاه پاسداران فاریاب بازدید نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از افتتاح ستاد اداری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.