توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 27, 2018 زمان انتشار: 10:47 ق.ظ کد خبر: 2408

همت بی نظیر مدیر شبکه بهداشت و درمان فاریاب برای خدمت به مردم /تصاویر

به گزارش لوار، نادر نجفی مدیر شبکه بهداشت و درمان فاریاب از مدیران لایق و جوان شهرستان فاریاب است که همت بلند وی برای رفع مشکلات مردم این شهرستان در حوزه سلامت بی نظیر است و ما بارها شاهد بودیم که ایشان نسبت به مشکلات مطرح شده توسط مردم در فضای مجازی سریعا رسیدگی نموده و در جهت خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

صبح دوشنبه مدیر شبکه بهداشت فاریاب به همراه کارشناس بهداشت محیط و مامور سیاری این مرکز از مناطق صعب العبور و سیاری دهستان زهمکان بازدید کردند.
بازدید روز دوشنبه از ساعت ۶صبح و از روستاهای موردان، آبباد، گیودخت، ماران ، گیشوییه، انگر،گلم و زهمکان انجام شد.
نادر نجفی مدیر شبکه بهداشت فاریاب هدف از این بازدید را ملاقات چهره به چهره با مردم و پیگیری امورات بهداشتی و درمانی آنان دانست.
وی همچنین افزود:در طی این بازدید با اهالی روستاهای مختلف از نزدیک دیدار و گفتگو شد و ضمن بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی مردم این مناطق،جهت رفع این مشکلات اقدامات و پیگیری های لازم در دستور کار قرار گرفت.
نادر نجفی با بیان اینکه توسعه و عمران روستاها همواره از اولویت ها و اهداف مشترک مسئولان در شهرستان است افزود:بررسی ،آشنایی و درک مشکلات مردم در قدم نخست،هدف اساسی از این بازدیدهاست که خود،آغازگر و مقدمه ای برای برطرف کردن کمبودهاست.
مدیرشبکه بهداشت فاریاب اظهار داشت:در طی این بازدید و در راستای اهداف ذکر شده،مقرر گردید بیش از ۲۰توالت بهداشتی در مناطق فاقد توالت ، توسط شبکه بهداشت احداث گردد.
وی همچنین اضافه کرد:به زودی تیم سلامت شبکه بهداشت اعم از پزشکان، دندانپزشکان، مراقبین سلامت و کارشناسان به منطقه اعزام و به ارائه خدمات رایگان سلامت به مردم میپردازند.
نجفی از دیگر مشکلات پیش روی مردم این منطقه را عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم برشمرد و افزود: امیدواریم با پیگیریهای نماینده مجلس،فرماندار و مدیر آب و فاضلاب روستایی این مشکل نیز مرتفع گردد تا هم مردم منطقه از آب سالم برخوردار باشند و هم دیگر شاهد بیماریهای ناشی از عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم نباشیم.
شایان ذکر است این بازدید یک روزه در ساعت پنج و پانزده دقیقه بعد ازظهر به اتمام رسید.