توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 7, 2023 زمان انتشار: 4:38 ب.ظ کد خبر: 17526

همایش زن، زندگی و آگاهی در جیرفت برگزار شد

همایش زن ، زندگی و آگاهی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه، حجت الاسلام‌والمسلمین حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب کرمان، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت و با سخنرانی سرکارخانم دکتر عاطفه خادمی مشاور وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی پژوهشگر و عضو شورای فرهنگی و اجتماعی کشور در محل سالن شهید مداحی‌پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، حجت الاسلام سید احمد حسینی در این همایش با بیان این که امروز دشمن جنگ ترکیبی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده، گفت: توصیه مقام معظم رهبری در مقابله با جنگ ترکیبی بر جهاد تبیین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در تلاش هستیم تا دبیرخانه دائمی تحت عنوان زن، زندگی آگاهی را در جنوب استان راه اندازی کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به نقش و جایگاه زنان در جامعه در عمل، غرب و نظام سرمایه‌داری به دنبال ایجاد نفاق و تزلزل در جامعه زنان است.

عاطفه خادمی، پدر همایش زن، زندگی آگاهی با اشاره به جایگاه زنان در نظام جمهوری اسلامی و نقش آنها در پیشبرد اهداف نظام، اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت کشور ما را تشکیل می‌دهند و در همه‌ی صحنه‌ها نقش‌آفرین و پیشگام هستند.

حجت‌الاسلام تارم امام جمعه جیرفت نیز در این همایش عنوان کرد: موضوع این همایش موضوع مهمی است، اگر فقط در همین جمله «از دامن زن مرد به معراج می‌رود» دقت شود، دنیایی حرف و معنویت و بزرگی و عظمت زن را در آن می‌شود پیدا کرد.

امام جمعه جیرفت گفت: هر کجا یک مرد موفقی بوده یا یک همسر صبور و توانمند و با فهم در کنارش بوده و یا اینکه تربیت شده مادری مهربان و ارزشمند است

گزارش و تصاویر : امینه رزمی