توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 22, 2021 زمان انتشار: 1:52 ب.ظ کد خبر: 9564

مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در کرمان افتتاح شد/۳۵تصویر

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی، مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرونا در ضلع جنوبی پارک مادر کرمان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، صبح امروز و در نخستین روز هفته دفاع مقدس مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان و تعدادی از خانواده معظم شهدا در ضلع جنوبی پارک مادر افتتاح شد.

در این آیین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای مسلح از ابتدای بحث کرونا در کنار کادر درمان بودند و ما را همراهی کردند.

دکتر حمیدرضا رشیدی‌نژاد با عنوان اینکه تاکنون بیش از ۵۵ درصد جمعیت استان کرمان واکسینه شدند گفت: در روز امکان تزریق ۶۰ هزار دز واکسن وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در استان با روند خوبی در حال انجام است بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به دو برابر رسیده و خوشبختانه برای تزریق واکسن صف تشکیل نمی‌شود.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر از پیک سنگین کرونا عبور کردیم و روند نزولی بیماری در استان حاکم است گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به کمتر از نصف در دوران پیک بیماری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه روزانه بیش از ۱٫۵ درصد جمعیت استان واکسینه می‌شوند افزود: سن واکسیناسیون در استان پایین آمده و مراکز واکسیناسیون خودرویی در استان در حال راه‌اندازی است.

دکتر رشیدی نژاد ادامه داد: در این مراکز حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد تا مردم از مرکز خارج شوند و باید بعد از واکسن یک زمان کوتاهی در مرکز تحت نظر باشند.