توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 8, 2023 زمان انتشار: 9:34 ق.ظ کد خبر: 15876

سجاد لشکر ۴۱ ثارالله لاله ای از شهدای خونین بال غدیر کرمان

یادداشت: بهروز محمدی مدیرمسئول نشریه استدلال

سی ام بهمن ماه سال ۱۳۸۱ را هرگز فراموش نمی کنیم، خبر سنگینی بود، به گوشمان که رسید از جا بلند شدیم، گریستیم، فضایی سنگین بر قلب و روحمان حاکم شد.
خبر این بود، ۲۷۶ لاله خونین بال لشکر ۴۱ ثارالله بر اثر برخورد هواپیمای سپاه در کوه های سیرچ شهید شدند.
از ان روز حال و هوای مردم کرمان عوض شد، بغض راه گلوی مردمان این دیار بخصوص خانواده ها و وابستگان شهدا را گرفته بود.
شهدای غدیر داغ سنگینی را بر دل خانواده ها و امت گذاشتند، انها پس از ماموریت در سیستان و بلوچستان برای دیدار خانواده می امدند و خلاصه درشب غدیر اسمانی شده و به دیدار خدا شتافتند.
با شنیدن این خبر خیل عظیم مردمی به سوی محل حادثه راهی شدند، یک هفته گذشت تا پیکر مقدس شهدا جمع اوری شد، شهدایی که برخی از انها از روی انگشتر و وسایل شخصی شناسایی شدند.
اما می خواهم از سجاد لشکر ۴۱ ثارالله بگویم، شهید عزیزی که از اول دبستان تا سوم راهنمایی در یک کلاس درس خواندیم، پسر عمه ام بود در یک کوچه و یک خانه بزرگ شدیم، مادر نداشت که برایش عزاداری کند اما در جریان تشییع باشکوهش مادران شهید پرور جیرفت زمین برایش مادری کردند.
نوشتن از شهید برایم خیلی سخت است، صادق بود و غیرت مردانه داشت، در روزهایی که مشغول بازی های بچگانه بودیم مهر و محبتش در دل همه هم سن و سالی ها بود.
سجاد لشکر ۴۱ ثارالله پس از پایان دوره راهنمایی به کادر سپاه و لشکر همیشه پیروز لشکر ۴۱ ثارالله پیوست.
دیری نپایید که آسمانی شد ان هم در شب عید غدیر به همراه ۲۷۵ لاله خونین به دیدار معبود شتافت.
شهدایی که در شب عید ولایت مزد ولایت مداریشان را گرفتند و شهادت نتیجه شیرین ان همه جوانمردی بود.
شادی روح همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، سردار شهید دلها حاج قاسم سلیمانی ۲۷۶ شهید غدیر کرمان بویژه سجاد لشکر ۴۱ ثارالله شهید سجاد محمدی درود می فرستیم و امید که زندگی عزت افرین این شهدا سرلوحه راه زندگیمان باشد.