توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 16, 2023 زمان انتشار: 7:08 ب.ظ کد خبر: 14073

روابط‌عمومی‌ها بوق تبلیغاتی نباشند

نماینده روابط‌عمومی‌های فرمانداری‌های استان کرمان در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها بوق تبلیغاتی نباشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوارما، زین الدین سنجری گفت؛ امروز انقلاب رسانه شکل گرفته و اخبار با سرعت منتشر می‌شود و روابط عمومی‌ها برای خنثی‌سازی حمله‌های رسانه‌ای از خارج کشور موظفند حالت پدافند به خود بگیرند و اقداماتی داشته باشند.

سنجری ادامه داد: روابط عمومی‌ها پای کار آیند و فرمانداران و مدیران از روابط‌عمومی‌ها حمایت کنند تا از کمترین امکانات موجود بتوانند دستاوردها و خدمات دولت را بیان کنند.

وی ابراز داشت: اینکه روابط‌عمومی‌های ما بوق تبلیغاتی باشند را مردم نمی پذیرند و باید کاستی‌ها را هم بیان کرده و در این مورد شفاف‌سازی کنند.

سنجری یادآور شد: به‌طور مثال ما با مشکلات سوخت در جنوب کرمان مواجه هستیم و دستگاه‌های مرتبط با این حوزه باید بیایند و روشنگری کنند و یا در حوزه مسکن هم کاستی‌های برای مردم بازگو شود.

وی همچنین پیشنهاد داد در دهه فجر فرمانداران و مدیران کل موظف شوند، نشست‌های خبری و مصاحبه‌هایی را با صدا و سیمای مرکز استان کرمان داشته باشند.

سنجری تصریح کرد: گاهی فرمانداران افرادی را می‌آورند که برای‌شان عکس می‌گیرند و پیشنهاد می‌شود کارمندان روابط‌عمومی دارای کارت و یا ابلاغ باشند و آموزش‌های لازم را ببینند.

وی با تاکید دوباره بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران روابط عمومی‌ها، خواستار گزارش عملکرد روابط‌عمومی‌های فرمانداری شد.

گفتنی است این نشست با حضور استاندار کرمان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اداری استان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

منبع: فارس