توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 23, 2018 زمان انتشار: 7:40 ق.ظ کد خبر: 2364

راه اندازی یک مرکز مشاوره آموزش های پیش از ازدواج در رودبار جنوب/تصاویر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:یک مرکز مشاوره آموزش‌های حین ازدواج و پس از ازدواج با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان رودبار جنوب راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی لوار؛ مسعود مطهری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مشاوره آموزش های حین ازدواج و پس از ازدواج «مهرباران رودبار»که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، امام جمعه و فرماندار رودبار در شهر رودبار برگزار شد،گفت: در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، افسردگی و … کلینیک های مشاوره ای قبل و بعد از ازدواج در شهرستان های جنوب کرمان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی ۴ مرکز مشاوره حین ازدواج و پس از ازدواج در شهرستان های جیرفت، کهنوج، رودبار و عنبرآباد افزود: در این مراکز روانشناس بالینی با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، نیروهای بهداشتی و مشاور مذهبی با مشارکت ائمه جمعه ارائه می شود و بعد از ازدواج هم پیگیری می شوند اگر مشکلی داشته باشند باز هم به صورت رایگاه می‌توانند مشاوره دریافت کنند.

مطهری تصریح کرد: امیدواریم با این جریان بتوانیم، آسیبهای اجتماعی مانند طلاق، افسردگی و خودکشی را به میزان زیادی کاهش دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: مرکز مشاوره مهرباران رودبار با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان تجهیز و راه اندازی شده است.