توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 28, 2018 زمان انتشار: 11:53 ق.ظ کد خبر: 3905

راه اندازی سی و چهارمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جنوب کرمان در رمشک/ تصاویر

به گزارش لوار،صبح دیروز با حضور دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و معاونان، ناوکی فرماندار قلعه گنج و تعدادی از مدیران و هئیت همراه، سی و چهارمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دهستان رمشک راه اندازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین افتتاح این پایگاه گفت: به خود می بالم با وجود شرایط بسیار سختی که در گذشته در اینجا بود، اما الان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی به این مردم ارائه شده است و می شود.
دکتر اصغر مکارم با تشکر از نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان گفت: دکتر حمزه پشتوانه بسیار خوبی برای ما در حوزه بهداشت و درمان هستند و همیشه ما را همراهی کرده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح چند پروژه بزرگ در سطح جنوب با حضور وزیر محترم بهداشت خبر داد.
دکتر ابراهیم محمدی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی جیرفت نیز گفت: این پایگاه سی و چهارمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در جنوب است که در رمشک راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: راه اندازی هر پایگاه چیزی حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه دارد و هزینه نگهداری هر پایگاه نیز در هر ماه حدود ۳۰۰ میلیون ریال است.

با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دكتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان
دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ جهت خدمترسانی در ناوگان اورژانس ۱۱۵ در شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.
ظهر دیروز نیز با حضور دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و معاونین، ناوکی فرماندار قلعه گنج و تعدادی از مدیران و هئیت همراه یکی از این آمبولانس ها به پایگاه اورژانس شماره یک شهری قلعه گنج تحویل داده شد‌.
قیمت هر کدام از این آمبولانس ها با تجهیزات حدود یک میلیارد تومان است

جلسه دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و معاونین، ناوکی فرماندار ، شهردار قلعه گنج و تعدادی از مدیران جهت بررسی وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان قلعه گنج و رفع مشکلات مطرح شده برگزار شد
تجهیز و راه اندازی ازمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت رمشک با مشارکت بنیاد مستضعفان، فعال کردن واحد دندانپزشکی در مرکز رمشک، پیگیری برق مرکز درمان بستر رمشک، راه اندازی اتاق عمل بیمارستان قلعه گنج، راه اندازی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مارز و … از موارد مطرح شده در این جلسه بود