توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 23, 2022 زمان انتشار: 10:22 ب.ظ کد خبر: 12519

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باخانواده مرحوم شهریاری، خبرنگار پیشکسوت جنوب

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و هیات مدیره خانه مطبوعات باخانواده خبرنگار پیشکسوت مرحوم شهریاری کوتکی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان و جمعی از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با خانواده خبرنگار مرحوم حمید شهریاری کوتکی دیدار و گفتگو کردند.


بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این دیدار با بیان اینکه مرحوم شهریاری در حوزه شعر و قلم از افتخارات جنوب کرمان بودند و آثار بسیار خوبی از خود بر جای گذاشتند، گفت: مرحوم شهریاری در عرصه تاریخ و روزنامه نگاری نیز نقش بسیار خوبی در این منطقه داشتند.


وی با اشاره به اینکه ویژگی ممتاز اخلاقی و حرفه ای مرحوم شهریاری در عرصه رسانه زبانزد بود، تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری و توجه به اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای همواره در منش کار خبری آن عزیز بوده است .
مسلمی مهنی با بیان اینکه زنده یاد شهریاری نام و یادش همیشه در بین اهالی فرهنگ و رسانه ماندگار خواهد بود، گفت: مرحوم عمری را نهایت تلاش و مجاهدت و صداقت برای انعکاس مسائل مختلف مردم با سربلندی گذراند که پاسداشت یاد و نامش وظیفه همه ی ما است.


وی با بیان اینکه پیگیر مطالبات خانواده شهریاری هستیم، گفت: هرجا که لازم باشد ما همراه خانواده مرحوم شهریاری هستیم و پیگیر مطالبات و خواسته های خانواده وی می باشیم.
گفتنی است در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از خانواده مرحوم شهریاری کوتکی تجلیل و تقدیر کرد.