توسط: لوار ما
تاریخ: می 8, 2023 زمان انتشار: 1:41 ب.ظ کد خبر: 14907

دوصد گفته چون نیم کردار نیست!

محمد افشارمنش ✍

فرماندار انقلابی شهرستان جیرفت*، تنها لقب انقلابی دادن به خود برای اثبات این مدعا کافی نیست! مسئول انقلابی باید عملکردش نیز انقلابی باشد، این را گفتم که خدمت تان عارض باشم که:

در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۴ آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در راستای خدمت به معلمان از چند صد نفر ایشان مبلغ ۷ میلیون تومان پول نقد برای واگذاری زمین در شهرکی به عنوان *شهرک فرهنگیان* در ۵۵ کیلومتری جیرفت (سربیژن ساردو) دریافت کرد.
همانطور که از اسم شهرک مشخص است یعنی جایی که همه امکانات زندگی فراهم باشد.
ولی متأسفانه بعد از گذشت نزدیک به یک دهه و پیگیری ها و قول های مساعد چهار مدیر اسبق و سابق این دستگاه و فرمانداران گذشته و حال که خود نیز رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بودند و هستند برای حل مشکل این اراضی اقدامی صورت نپذیرفت و مشخص شد نه تنها این زمین ها در قالب طرح شهرک نیست بلکه کاربری انها کشاورزی است و معلمان عملا حق ساخت‌وساز ندارند! اینک که حضرت عالی در انجام امور انقلابی ید طولایی دارید و از طرفی دو معاون شما در ادوار گذشته هرکدام در آموزش و پرورش مسئولیت هایی داشتند( معاون آموزش و پرورش بودند) و در جریان ریز و کم و کیف واگذاری این اراضی می باشند می طلبد در *هفته بزرگداشت مقام معلم* با ورود به این قضیه و بردن این شهرک در ذیل طرح هادی یا… مشکل فرهنگیان یاد شده را مرتفع و خبر خوشی به ایشان بدهید که از این زمان فرصتی مغتنم تر وجود ندارد.
باشد که در آینده ای نزدیک با رفع مشکل این معلمان عزیز که قشری زحمت کش و بی ادعا هستند با همین قلم از عملکرد انقلابی شما و مجموعه همکارانتان در این خصوص تقدیر و تشکر به عمل آید