توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 20, 2023 زمان انتشار: 4:19 ب.ظ کد خبر: 17609

درخشش نشر فرهنگ عامه در مراسم انتخاب کتاب سال استان کرمان

به گزارش لوار ما، بیست و دومین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان ، شنبه بیست هشتم آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور مرادیان مدیرکل دفتر کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روحی مدبرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمعی از اهالی فرهنگ مکتوب و مدیران و کارشناسان این حوزه در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد .

در این مراسم از بین ۱۸۳۶ کتاب شرکت داده شده پس از داوری ۳۸ کتاب در حوزه های مختلف علوم انسانی، علوم پایه و سایر بخش ها ، به عنوان برگزیدگان این دوره انتخاب و از پدیدآورندگان آنها با اهدا لوح تقدیر ، تندیس و جایزه نقدی تجلیل شد .

دکتر صادقی مدیر نشر فرهنگ عامه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه از بین ۳۸ اثر منتخب این دوره از کتاب سال چهار اثر مربوط به موسسه انتشاراتی فرهنگ عامه می باشد که ضمن ابراز خرسندی و تبریک به صاحبان آثار فوق ، امیدواریم ما هم به سهم خودمان بتوانیم در مراسمی خاص از زحمات ایشان تقدیر به عمل آوریم.

گفتنی ست رمان ” غلامحسین یاغی ” اثر آقای سهراب براهام ، مجموعه‌ داستان کوتاه ” گلوی کوچه تنگ تر می شود ” اثر دکتر محمدعلی وکیلی شهربابکی ، بلوچستان ناشناخته ترجمه ی دکتر سپهر صدیقی نژاد ، خودانتقادی ادبی اثر دکتر مهرداد نصرتی که جایزه کتاب سال کشور را نیز اخذ کرده است ، از جمله آثار منتخب جایزه کتاب سال استان کرمان بودند که توسط نشر فرهنگ عامه به زیور طبع آراسته شده اند .

در ضمن دبیری تخصصی این دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان را دکتر احمد یوسف زاده و سمت دبیر اجرایی را مهندس مهدی محبی کرمانی بر عهده داشت.