توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 21, 2023 زمان انتشار: 11:31 ب.ظ کد خبر: 14322

خودرو های متخلف و حادثه ساز در جیرفت توقیف خواهند شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت، گفت: برابر مقررات و هماهنگی قضایی خودروهای متخلف ، حادثه ساز ،فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سطح شهر جیرفت توقیف خواهند شد .

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی لوار ما، سرهنگ ” عزت الله عبدلی نسب ” در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر شهر جیرفت ، خودرو های فاقد پلاک، پلاک مخدوش ، متخلف و حادثه سازی که اخلال در نظم عمومی و یا با حرکات نمایشی و ایجاد صدای ناهنجار برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند و موجبات برهم خوردن نظم شد آمدی در سطح معابر شهری را فراهم می سازند، برابر مقررات و هماهنگی مرجع قضایی توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.
وی گفت: به طور قطع تخلفات خودرو های حادثه ساز توسط پلیس رصد و این خودروها ضمن اعمال قانون، به مدت ۲۰ روز توقیف خواهند شد .
سرهنگ عبدلی نسب افزود : پليس اجازه نخواهد داد تعداد قلیلی از رانندگان قانون گريز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنيت و آرامش ديگر شهروندان را برهم زنند.
سرپرست انتظامی جیرفت در پایان تصریح کرد : چنانچه خودروی متخلفی به دلیل سرعت زیاد ،حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت  در همان لحظه تخلف توقیف نشود، شماره پلاک آن توسط ماموران جهت توقیف ثبت سامانه خواهد شد که در این صورت خودروهای مذکور در صورت تردد در هر یک از شهرهای کشور توسط پلیس توقیف خواهند شد.