توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 22, 2023 زمان انتشار: 7:12 ق.ظ کد خبر: 16234

خدمت‌رسانی در بهزیستی شتاب گرفته است

به مناسبت هفته بهزیستی علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان از اداره بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، همزمان با هفته بهزیستی علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری با حضور در اداره بهزیستی سیرجان ضمن دیدار با رییس و پرسنل این اداره از نزدیک با تعدادی از مراجعین ومددجویان دیدار وگفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف قرار گرفت.
فرماندار سیرجان در حاشیه این بازدید ضمن تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی، گفت:خوشبختانه در مدیریت جدید مجموعه اداره بهزیستی شهرستان،روند خدمت رسانی به مددجویان شتاب گرفته است.
یعقوبی پور با بیان اینکه برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی بایستی تمامی دستگاه‌های اجرایی بضاعت‌های خود را به میدان بیاورند،افزود: بهزیستی به واسطه نوع کار و حجم فعالیتها، به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازها و فعالیتهای خود باشد. بنابراین پشتیبانی و همراهی همه دستگاه های اجرایی، خیرین و شرکت‌ها را می طلبد.
در این بازدید حسنعلی بردستانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان نیز ضمن ارائه شرح مختصری از وظایف سازمانی وخدمات گسترده بهزیستی به بیان مسائل و مشکلات پیش رو پرداخت.
وی اظهار امیدواری کردکه با همکاری مسئولین و برنامه ریزی مدون بتوان در زمینه ارائه خدمات و توانمندسازی جامعه هدف در زمینه های مختلف گام های موثری برداشت.