توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 9, 2023 زمان انتشار: 9:17 ق.ظ کد خبر: 17254

خدمات پستي باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود

به گزارش لوار، محمدمهدی فداکار در دیدارِ مدیرکل و تعدادی از کارکنان پست استان اظهار داشت: از زمان کرونا فضای دیجیتالی و خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرد و به دنبال آن بسته‌های پستی و جابجایی محموله‌های پستی هم زیاد شد.
وي با تاکید بر اطلاع‌رساني به مردم در خصوص خدماتي كه اداره پست براي رفاه آنان ارائه مي‌دهد، گفت: مردم در صورت آشنايي با انواع خدمات پستي مطمئنا استقبال بيشتري از آن خواهند داشت‌.
فداکار با اشاره به پهناور بودن استان گفت: زندگی مجازی الزاماتی دارد و خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرده است، به همین تناسب ظرفیت‌های پست باید افزایش یابد.
مهدی جعفری مديركل پست استان در این ديدار به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته پرداخت و با اشاره به افزایش استقبال عمومی به ارسال بسته‌ها و امانات افزود: کارکنان این اداره کل تمام همت و تلاش خود را برای خدمت سریع به مردم به کار بستند و در مدت شیوع کرونا بدون تعطیلی به ارائه خدمت پرداختند.
وی همچنین از اقدامات و فعالیت‌های پست در ارائه گذرنامه گفت: روزانه ۳۰۰ گذرنامه تحویل می‌شود که در دوران پیک و نزدیک به اربعین به ۸۰۰۰ گذرنامه در روز رسید و این نیاز به نیروی انسانی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.