توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 10, 2023 زمان انتشار: 7:18 ق.ظ کد خبر: 15904

جلسه تعیین تکلیف اراضی مختص فرهنگیان جیرفت در کرمان برگزار شد

فرماندار جیرفت: در سنوات گذشته نسبت به وضعیت اراضی فرهنگیان اهمال کاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، دکتر احمد بلند نظر فرماندار شهرستان جیرفت در خصوص تعیین تکلیف وضعیت اراضی فرهنگیان جیرفت گفت: جلسه ای را با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی در محل استانداری کرمان داشتیم و نتایج مطلوبی حاصل شد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اضافه کرد: در این جلسه با دعوت از مدیران کل بنیاد مسکن استان ، منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب و مدیرعامل آب منطقه ای، مشاور استاندار در جنوب استان و نماینده فرهنگیان با حضور دکتر اعظمی نماینده مردم در مجلس شورای در محل دفتر معاون عمرانی استانداری در جهت رفع اختلاف نظر بنیاد مسکن و آب منطقه ای گفتگو کردیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در سنوات گذشته نسبت به وضعیت اراضی اهمال کاری شده است افزود : در این جلسه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آب منطقه ای نظرات کارشناسی خود را بیان کردند و مقرر گردید قرارداد واگذاری نهایی و قطعی اراضی ایجاد شود.

وی در پایان به فرهنگیان نوید داد که با همکاری متقاضیان نسبت به واریزی وجه لازم به بنیاد مسکن، با پیگیری وضعیت اراضی، می توان زودتر به نتایج مطلوبی دست یافت.