با حضور رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور:
توسط: لوار ما
تاریخ: می 4, 2023 زمان انتشار: 6:42 ب.ظ کد خبر: 14875

برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال ساحلی شهدای عنبرآباد

مهندس صادقی سرپرست تیم فوتبال ساحلی شهدای عنبرآباد؛ مهم ترین عامل موفقیت و قهرمانی تیم ما وجود منش پهلوانی در اعضا بود.

به گزارش خبرنگار لوار ما، شامگاه سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ از طرف مردم و مسئولین عنبرآباد برای تیم فوتبال ساحلی این شهرستان که در روزهای اخیر قهرمان زیرگروه دسته یک فوتبال ساحلی کشور شده است جشن قهرمانی گرفته شد .

در این مراسم پر شور که با حضور دکتر محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور، دکتر شهسواری مسئول امور شهرستان های هیئت فوتبال استان کرمان، حجت الاسلام بامری امام جمعه، حاج یزدان افشاری پور فرماندار‌، مهندس احمدیوسفی مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان، مهندس اخلاقی، رئیس هیئت فوتبال عنبرآباد و جمع کثیری از مردم و مسئولین منطقه برگزار شد، از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم تجلیل به عمل آمد.
مهندس صادقی سرپرست تیم فوتبال ساحلی شهدای شهرستان عنبرآباد در حاشیه مراسم جشن قهرمانی لیک کشوری این تیم طی یک گفتگوی خبری گفت: در جریان سرپرستی و مدیریت تیم فوتبال ساحلی شهدای عنبرآباد که امروز به لطف خدا و همت اعضا و کادر فنی و حمایت مسئولین شهرستان شاهد برگزاری جشن قهرمانی آن در کشور هستیم، مهمترین نکته ای که در وجود ما به باوری عمیق تبدیل شد زبانزد ” خواستن توانستن است “.

وی افزود؛ بچه های ما با انگیزه و هدف به لطف خدا مسیر قهرمانی را با همدلی و خصلت های پهلوانی درست و پر شتاب پیمودند.
در واقع مدیریت، کادر فنی و اعضای تیم همه ما با هم با روحیه ی پهلوانی به دور از منیت یک ید واحد متحد و منسجم هستیم و بی شک عامل اصلی موفقیت ما هم همین نکته ی اساسی ست .

وی در ادامه گفت ؛ این قهرمانی شیرین را به همه مردم منطقه خصوصا عنبرآبادی ها تبریک می گوییم و ضمن عرض خداقوت به کادر فنی و اعضای تیم از مسئولین به خاطر حمایت هايشان تشکر می کنیم.