توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 10, 2021 زمان انتشار: 8:10 ب.ظ کد خبر: 9084

تقدیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از واحد دانشگاهی جیرفت

دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در گفت وگو با پایگاه خبری لوار اظهار داشت: دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در طی روزهای گذشته بازدید کرد.
وی بیان داشت: در این بازدید دکتر طهرانچی از کارخانه اسانس و عرقیات این واحد دانشگاهی که در حال تولید اسانس اکالیپتوس می باشد بازدید و در جریان روند فعالیت این کارخانه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در مرزعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ازجمله طرح های در حال اجرا شامل مزرعه ۵۰۰نفری پرورش شترمرغ، گلخانه آزمایشی تولید ارقام بذرهای هیبرید فلفل رنگی ، گوجه فرنگی و خیار سبز با پژوهشگاه دانشگاه اصفهان راه اندازی شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خاطرنشان کرد: همچنین دکتر طهرانچی از آغاز اجرای طرح ۲میلیارد تومانی سیستم آبیاری تحت فشار با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اعتبار صندوق توسعه ملی بازدید و قول همکاری و مساعدت در زمینه اجرای طرح های این واحد دانشگاهی دادند.
اسلامی افزود: همچنین مجتمع آموزشی حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان سما این واحد دانشگاهی افتتاح و به بهره برداری رسید که دارای فضا و امکانات بسیار مناسب و مدرن برای دانش آموزان مهیا می باشد.
وی یادآورشد: دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان به دنبال شرکت‌داری یا بنگاه داری نیست و تربیت دانشجویان دارای مهارت، فارغ‌التحصیلان کارآفرین و کمک به اقتصاد منطقه را از وظایف خود می داند.
اسلامی افزود: در نشست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با کارکنان این واحد دانشگاهی در خواست راه اندازی رشته ارشد حقوق جزا و دکتری حقوق ، ارشد آموزش ابتدایی ، روانشناسی بالینی و
کارشناسی بهداشت عمومی برای این واحد دانشگاهی مطرح شد که مقرر گردید اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.
انتهای پیام/