توسط: لوار ما
تاریخ: مهر 9, 1403 زمان انتشار: ۱۰:۳۲ ق٫ظ کد خبر: 19312

تحولات اساسی برای آرامش مردم شهر جیرفت

شهردار جیرفت از تحولات اساسی در آتش نشانی شهرداری برای حفظ جان، مال و آرامش شهروندان جیرفتی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی لوار ما/ مهندس هادی ربانی  با اشاره به نقش اساسی تجهیزات مدرن و بروز آتش نشانی در ایجاد جو روانی و آرامش شهروندان اظهار داشت :  در سال‌های اخیر با افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی، تأکید ویژه‌ای بر اهمیت ایمنی در شهرها و نقش مهم دستگاه‌های متولی و مسئول در حوزه ایمنی شهری ازجمله آتش‌نشانی در ابعاد مختلف زندگی مردم صورت گرفته است.

وی افزود : باتوجه به گستردگی فضاهای شهری و نیاز مبرم جیرفت به عنوان مرکزیت جنوب به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی ، آتش نشانی جیرفت از نظر امکانات ،ماشین آلات جدید  و همچنین تجهیزات به روز نقش بسیار بزرگی را در کاهش و جلوگیری از خطرات مربوطه و حفظ جان و آرامش مردم جیرفت ایفا نماید.

شهردار جیرفت با اعلام اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز ناوگان آتش نشانی شهرداری جیرفت افزود : با توجه به پیگیری های انجام شده سه ماشین آتش نشانی بزرگ و دوماشین آتش نشانی اورهال شده ،  همراه با یک دستگاه پیکاپ امداد و نجات با ست کامل ابزارات و تجهیزات نجات که علاوه بر خدمات دهی شهری در تصادفات جاده ای نیز نقش مهمی دارد به ناوگان شهرداری افزوده خواهد شد.

هادی ربانی با تقدیر از همراهی شورای اسلامی شهر جیرفت و مجموعه شهرداری افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری همه شهروندان بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون شهر جیرفت در همه ابعاد باشیم.