توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 5, 2022 زمان انتشار: 12:12 ق.ظ کد خبر: 10123

برگزاری اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج شهرستان جیرفت/تصاویر

اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج شهرستان جیرفت ( عصر دیروز ) همزمان با دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با تجلیل از برگزیده گان این جشنواره به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، در این مراسم که به جهت پاسداشتِ یاد و خاطره ی شهید سلیمانی و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه برگزار شد، سعید سالارگنجی شناسایی، پرورش، حمایت و هدایت نویسندگان انقلاب اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر در دست یابی به تمدن ایرانی- اسلامی دانست و گفت: شناخت ما از تاریخ دور و نزدیک کشورمان به شناخت مسائل روز سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور کمک می‌کند و ما باید در راهی که شهیدانی مانند شهید سلیمانی گام گذاشتند، گام بگذاریم.

رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت گفت:  سردار سلیمانی مردمی بود و متعلق به مردم بود. به هیچ جناحی هم تعلق نداشت. انسان وارسته‌ای بود که به دلیل داشتن ویژگی‌های متعدد از جمله اخلاق، صداقت و فرماندهی در خط مقدم، دل انسان‌ها را نه تنها در کشور ما بلکه در نقاط مختلف جهان به خود معطوف کردند و افسران دشمن هم همیشه از او به نیکی یاد می کردند.

در پایان طبق رآی هیئت داوران: آقای محسن قاسمی به عنوان نفر اول، خانم شقایق دانش آموز نفر دوم، خانم نرجس مسلمی نفر سوم و خانم فاطمه مقبلی به عنوان برگزیده ویژه انتخاب شدند.