توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 27, 2023 زمان انتشار: 1:13 ب.ظ کد خبر: 17051

برپایی میز خدمت جهادی بهزیستی در روستای محروم پشتکوه پیربافت

با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان میز خدمت جهادی بهزیستی در روستای محروم پشتکوه پیر در شهرستان بافت کرمان برپا شد

به گزارش لوار ما، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس وبه همت اداره بهزیستی شهرستان بافت وبا حضور علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان ، علیرضا شمس سرپرست دفتربازرسی و ارزیابی عملکرد و با همکاری فرمانداری ،هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان میز خدمت بهزیستی در روستای پشتکوه پیربرپا شد .
میثم منظری توکلی رییس بهزیستی بافت با اعلام این خبر عنوان داشت : در این اردوی یک روزه و میز خدمت علاوه بر رسیدگی به درخواست های مردمی ، سیاست ها و تدابیر پیشگیرانه سازمان از جمله معرفی برنامه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳-۶سال و غربالگری ، آموزش های دوره سالمندی از جمله آرتروز، سکته مغزی و قلبی ، دیابت، فشار خون برای افراد واجد شرایط ارائه شد .
وی در ادامه افزود : همچنین در این اردو با همراهی گروه جهادی شهید رسولی به تعداد ۲۰۰ نفر از افراد میانسال و سالمند با اخذ کیت دیابت و سنجش فشار خون ارائه ی خدمات شد . مددجویان حاضر در اردوگاه از خدمات حمایتی از جمله سبد کالا و بسته تحصیلی بهره مند شدند .
گفتنی است در پایان این مراسم طی نشستی مسائل مربوط به شهرستان با حضور مدیر کل بهزیستی و فرماندار شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در مورد برخی مسائل دستور پیگیری لازم توسط مدیر کل صادر گردید.