توسط: لوار ما
تاریخ: دسامبر 13, 2019 زمان انتشار: 9:18 ق.ظ کد خبر: 6947

افتتاح مرکز مهارت‌آموزی موسسه آموزش عالی جاوید در جیرفت

با حضور علی‌اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از مسئولان شهرستان جیرفت مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی باهمکاری فنی و حرفه‌ای در موسسه آموزش عالی جاوید این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، علی اوسط‌ هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور آمادگی ایجاد مراکز مهارت‌آموزی در جوار دانشگاهی را دارد.
وی با تاکید براینکه بر روی ارتقا مهارت در مراکز عالی کار شود گفت: دستاوردهای مهارت خودباوری و خوداتکایی است.


رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مهم برای برون رفت از ابرچالش بیکاری روی آوردن به توانایی افراد است.
ارتقا مهارت منطق با نیاز روز یک ضرورت است
علی اوسط‌هاشمی همچنین در حاشیه بازدید از کارگاه مکانیک خودرو مرکز فنی ‌و حرفه‌ای مرکز جیرفت با بیان اینکه ارتقا مهارت منبطق با نیاز روز یک ضرورت است گفت: اگر مرکز مجهز به خودروها در جنوب کرمان ایجاد شود اگر این مهم مورد توجه قرار گیر ارتقا مهارت منبطق با نیاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهارت جوشکاری ۱۰ درصد فولاد کشور را به خود جذب می‌کند گفت: این مهارت با توجه معادن کشور آینده مطلوبی خواهد داشت.
رئیس سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای با اشاره به اینکه شرایط آب و هوا این مناطق برای کشت‌های گلخانه‌ای تصریح کرد: باید مدل‌های کشت‌ گلخانه‌ای منطبق با علم و محصول ایجاد شوند.
رئیس سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای کشور در سفر به جنوب کرمان به همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولان از کارگاه‌های تعمیر خودرو، لوله‌کشی گاز، گشت گلخانه‌ای و کسب و کارهای خرد مرکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای و کشت و صنعت جیرفت بازدید کرد