توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 4, 2017 زمان انتشار: 8:01 ق.ظ کد خبر: 821

اعتماد به هنرمندان،یکی از بزرگترین عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دوران مدیریت خود ضمن اعتماد به هنرمندان به خصوص جوانان و یاری گرفتن از آنان، تلاش کرد تا مشارکت بسیار پایین دوره های گذشته به طور چشمگیری رشد پیدا کند که به تبع آن شاهد رونق افزایی سطح کیفی و کمی برنامه های اجرایی بودیم  و از سویی دیگر با یاری گرفتن از این قشر نخبه به گردش اقتصادی هنر نیز کمک شایانی شد.

به گزارش لوار جنوب ، شاه کلید رهایی و آزادی و همچنین اسارت و به بند کشیدن ملتها همیشه فرهنگ بوده و خواهد بود. برخلاف آنچه که بسیاری می پندارند اقتصاد شاهراهی نیست که نجات بخش توده های مردمی باشد، شاید پرداختن به این سخن در زمانه ای که به دست آوردن روزی بر عده ای چندان تنگ و دشوار شده، شگفت آور باشد. اما اگر نیک بنگریم تغییر و شیوه ی زندگی و امید آفرینی در فضای کسب و کار و همچنین بهره وری درست منابع،توانایی نجات بخشی خود را پیش از پیش نشان داده است.

و اگر بدین باور برسیم که همه ی آنچه در بالا گفته شد جز از راه فرهنگ رشد نخواهد کرد، پس حول محور گفته امام راحل به یک باور مشترک خواهیم رسید که فرموده بودند.”فرهنگ منشاء خوشبختی و بدبختی یک ملت است”

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بدین منظور با مدیریت جهادی حسین اسحاقی در یک سال گذشته تلاش کرد با تکیه بر شعار کلیدی رهبر معظم انقلاب – اقتصاد مقاومتی- و همچنین سیاستهای کلی نظام، برنامه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نگاه اقتصاد محور استاندار محترم برنامه های این اداره کل اجرا گردد.

حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دوران مدیریت خود ضمن اعتماد به هنرمندان به خصوص جوانان و یاری گرفتن از آنان، تلاش کرد تا مشارکت بسیار پایین دوره های گذشته به طور چشمگیری رشد پیدا کند که به تبع آن شاهد رونق افزایی سطح کیفی و کمی برنامه های اجرایی بودیم  و از سویی دیگر با یاری گرفتن از این قشر نخبه به گردش اقتصادی هنر نیز کمک شایانی شد.

رویکردهای اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را می توان در آینه کوشش های مهندس رزم حسینی استاندار محترم و بنیاد مستضعفان در شهرستان اقتصاد مقاومتی –قلعه گنج- مشاهده کرد. در این شهر با کمکهای دولت تدبیر و امید و یاری بنیاد برنامه های فرهنگی و هنری در تراز ملی اجرا شد که ضمن ارتقاء سطح دانش عمومی مسئولان و هنرمندان، بازتاب مناسب آن در قالب برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی در صدا و سیما جمهوری اسلامی در دید تمامی مردم ایران قرار گرفت.

باید گفت تلاش های حسین اسحاقی مدیرکل محترم، در جهت رشد فرهنگ و هنر این منطقه بی نظیر بوده است ، از نمایشگاه کتاب تا انواع برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه قرآنی ، مذهبی، تعزیه ، شعر، داستان، موسیقی و…

ما به این باور اعتقاد داریم که هنرمندان زبان فرهنگ و هنر این مرز و بوم هستند و دست کسانی را که در جهت رشد و ارتقای هنر و فرهنگ تلاش می کنند باید بوسید و به آنها خدا قوت گفت