توسط: لوار ما
تاریخ: می 14, 2023 زمان انتشار: 2:13 ق.ظ کد خبر: 15022

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به روایت تصاویر

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی، شامگاه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، این مراسم با حضور پرشور مردم و مسئولین و با شعرخوانی برگزیدگان و تقدیر از شاعران برگزیده همراه بود.

محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه بیست و هشتمین جشنواره شعر فارسی رضوی به منظور ابراز ارادت به استان امام رضا (ع) در سال‌های متمادی در کرمان برگزار شده، اظهار داشت: قدمت این جشنواره در کرمان از قدمت جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در طول سال‌های برگزاری رویش‌های زیادی داشته است، گفت: این دوره تلاش کردیم تا نواقصی را که اگر در برگزاری جشنواره‌های قبل وجود داشته را برطرف کنیم.
مدیرکل ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی رسیده، افزود: از این تعداد بیش از ۱۰۰ اثر آن از شاعران فارسی زبان دیگر کشورها است.
در آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی آثار منتخب در دو بخش شایسته تقدیر و برگزیده تجلیل شد‌ که در بخش آثار شایسته تقدیر قاسم بای از گلستان، طاهره سادات ملکی از قم، زهرا رسولی از خراسان رضوی، رزا ردینی از کرمان، الهه بیات مختاری از خراسان رضوی و رضا رحیمی عنبران از خراسان رضوی تجلیل شدند.

تصاویر: محمدرضا براهام