در جلسه اعضای شورای اسلامی، دهیار و معتمدین روستای دوبنه مطرح شد؛
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 2, 2021 زمان انتشار: 7:53 ب.ظ کد خبر: 9648

اتحاد و همدلی، زمینه پیشرفت و آبادانی است

بعد از ظهر روز گذشته جمعه ۹مهرماه ۱۴۰۰ به همت اعضای شورای اسلامی، دهیار و جمعی از معتمدین روستای دوبنه، جلسه ای جهت بررسی و رفع مشکلات در محل مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، در این جلسه همفکری و رسیدگی جهت رفع مشکلات روستای دوبنه از قبیل ساخت منبع آب آشامیدنی شماره دو، برج نوری در میدان ورودی روستا، زمین چمن مصنوعی و ساخت و نسب تابلو از عکس شهدای والامقام روستا در دستور کار قرار گرفت.
در این جلسه همچنین افرادی خیر با اهدای مبالغی نقدی و مصالح جهت ساخت حسینیه ای به نام ( فرزندان امیرالمومنین) در این روستا اعلام آمادگی کردند.


لازم به ذکر است ساختمان این حسینیه در چندین سال قبل به همت و بزرگواری حاج یدالله سالاری از خیرین روستا و جنوب استان، تا مرحله سقف و دیوارکشی حیاط با درب های ورودی و خروجی مناسب پیش رفت، اما بر مبنای جمعیت بالای روستا صلاح بر این شد ساختمان مذکور که چیزی حدود ۴۰۰ متر زیربناست، تخریب و از نو با شرایط زیربنای محکم تر و طبق نظارت کارشناسان مهندسی با زیربنای ۶۰۰ متر احداث گردد.


در پایان این جلسه اعضای شورا و دهیار روستا از معتمدین و همه کسانی که در جهت ساخت حسینیه کمک نقدی و غیرنقدی داشته اند، بخصوص حاج یدالله سالاری که بانی اولیه این کار خیر بوده و متقبل در پرداخت بخش عمده هزینه ها نیز شده اند قدردانی نمودند و مطرح گردید که اتحاد و همدلی زمینه پیشرفت و آبادی روستاست.

علی مروجی، محسن رئیسی، مصطفی انصاری منش، بابک ملایی و علیجان دلیری از اعضای شورای اسلامی و محمد دلیری دهیار این روستاست.