توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 9, 2022 زمان انتشار: 2:02 ب.ظ کد خبر: 13056

۶ انتصاب همزمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

طی احکام جداگانه ای سه معاون و یک دبیر و دومشاور در ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاون امور فرهنگی و رسانه ای، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو مشاور و دبیر کارگروه فرهنگ و هنر جنوب کرمان را منصوب کرد.


طی احکام جداگانه‌ای احسان مسلمی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مسعود راوند را به عنوان سرپرست معاونت هنری و سینمایی و عیسی سلیمانی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای و حسن احمد یوسفی به عنوان نماینده مدیر کل در امور عمرانی و اقتصادی و شیرین عبدالله نژاد به عنوان مسئول امور شهرستان ها و رئیس دبیر خانه تئاتر ملی رضوی جنوب کرمان و سعید سالار گنجی را به عنوان دبیر کارگروه فرهنگ و هنر این اداره کل منصوب کرد.


بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین تودیع و معارفه معاونین جدید ضمن ابراز رضایت از همکاری و همراهی کارکنان و معاونت‌های این اداره کل، گفت: ایجاد تغییر در بدنه‌ هر سازمان را درواقع ایجاد فرصت برای سلیقه‌های مختلف و انجام کارهای تازه و حرکتهای جدید می باشد.
وی بیان کرد: طی چند ماهی که در این اداره کل مشغول هستم شناخت خوبی از همه نیروها پیدا کردم و امیدوارم با انتصابات جدید شاهد تغییر و تحولات بیشتری دراین حوزه ها باشیم.


وی همچنین از تعیین تکلیف مدیران شهرستان در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: بزودی مدیران شهرستان ها نیز تعیین و تکلیف می شوند.
گفتنی است ، از خدمات حسن احمد یوسفی معاون توسعه و مدیریت منابع و سرکار خانم شیرین عبدالله نژاد معاون فرهنگی و هنری تجلیل و حکم جدید برای آنها صادر شد.