توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 15, 2024 زمان انتشار: 9:12 ق.ظ کد خبر: 18024

 آغاز طرح کشوری “پیشگیری آغازین” از شهرستان کهنوج استان کرمان

طرح کشوری "پیشگیری آغازین" امروز ۲۵ بهمن ماه در شهرستان کهنوج استان کرمان با حضور دکتر محسن بارونی، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان، دکتر علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به عنوان پایلوت کشوری آغاز شد.

به گزارش لوار، دکتر نوذر نخعی استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجری این طرح کشوری گفت: ۱۰۰۰ روز طلایی زندگی شامل ۲۷٠روز بارداری و دو سال اول زندگی می باشد که از آن به عنوان اولین و مهمترین دانشگاه برای هر فرد یاد می شود.

وی افزود خیر محترم و فعال اقتصادی جناب آقای محسن جلال پور بنیانگذار بنیاد خیریه نفیس کرمانی هزینه تولید محتواهای آموزشی الکترونیک این طرح برای خانواده ها را متقبل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین معاونت پیشگیری سازمان بیمه سلامت کشور و اداره کل بیمه سلامت استان کرمان حمایت اجرایی از این طرح و پویش آگاهی رسانی عمومی را متقبل شده اند.

برای دسترسی بیشتر به محتواهای آموزشی(کلیپ،کتاب و تیزر و…) سایت آموزشی www.1000ruz.com راه اندازی شده است که در حال بروزرسانی می باشد.

🔹 ۱۴٠۲/۱۱/۲۵
#ارمغان_سلامت
#بیمه_سلامت_استان_کرمان
#دانشگاه_علوم_پزشکی_کرمان
#دانشگاه_علوم_پزشکی_جیرفت
#شهرستان_کهنوج

🌐 https://eitaa.com/armaghanesalamat_kmu

🍏آگاهی هدیه دهیم🍏