توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 29, 2022 زمان انتشار: 10:33 ب.ظ کد خبر: 12700

۲۲طرح در شهرستان جیرفت افتتاح و یک طرح کلنگ زنی شد

فرماندارجیرفت اعلام کرد که ۲۱ طرح همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح دیگر نیز شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، احمدبلندنظر در حاشیه اجرای برنامه های هفته دولت گفت: طرح های افتتاح شده شامل ۱۴ طرح سنگفرش و روشنایی معابر روستاهای جبالبارز، روشنایی معابر شهر جبالبارز، بهره برداری از چهار طرح آبخیزداری، بهبود ولتاژ شهرک بنیادمسکن جبالبارز، سنگ فرش روستای آبدنبال مسکون و روکش آسفالت سه راهی جیرفت به بم است.
وی اظهار داشت: تنها طرح کلنگ زنی شامل طرح آبرسانی بخش جبالبارز در روستای گاوکان گوران بود که عمایت اجرایی این طرح آغاز شد.
احمد بلند نظر از بهره برداری ۱۴ طرح سنگفرش و روشنایی معابر روستاهای بخش جبالبارز خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اعتبار۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها اجرا شد و ۴۰۰ خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.
وی به بهره برداری از طرح روشنایی معابر شهر جبالبارز اشاره و تصریح کرد: این طرح با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان با نصب ۶۰ پایه چراغ توسط شهرداری جبالبارز اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.
بلندنظر از بهره برداری چهار طرح حوزه آبخیزداری خبر داد و افزود: این طرح ها با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حجم ۶۰ هزار مترمکعب به بهره برداری رسید.
نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت به طرح بهبود ولتاژ شهرک بنیادمسکن جبالبارز اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان شامل ۸۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲۷۰ متر شبکه فشار ضعیف با یک دستگاه ترانس ۱۰۰ ولت به منظور بهبود ولتاژ مشترکین برق به بهره برداری رسید.
فرماندارجیرفت از بهره برداری طرح سنگ فرش آبدنبال مسکون خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان به مساحت یکهزار و ۲۵۰ متر مربع توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان اجرا و اعتبار این طرح از محل اعتبارات فاقد دهیاری تامین شد.
وی به بهره برداری از طرح روکش آسفالت سه راهی جیرفت – بم به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به طول ۲۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.
بلندنظر از آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی بخش جبالبارز در روستای گاوکان گوران خبر داد و این طرح را شامل ۱۱۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال، ۱۰ حلقه چاه، ۲۲ مخزن بتنی و اجرای شبکه خط برق برشمرد.
وی افزود: با اجرای این طرح ۳۵ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند.
بلندنظر ادامه داد: این طرح طبق توافقنامه توسط قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـا (ص) اجرا می شود.