رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت:
توسط: لوار ما
تاریخ: دسامبر 11, 2019 زمان انتشار: 8:41 ق.ظ کد خبر: 6937

کشور نیازمند مدیران تحول گرایی است که به مردم خدمت رسانی کنند

حسینی، با بیان این مطلب که کشور به مدیران لایق و پرتلاش نیاز دارد، اظهار داشت: کشور نیازمند مدیران تحول گرایی است که به مردم خدمت رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید محمد حسینی رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، جمعی از مسئولین و مردم جنوب کرمان در سالن اجتماعات نمونه ابرار جیرفت برگزار شد.

«سید محمد حسینی»، در این مراسم گفت: شخصیت رهبری کم نظیر است و بعد از ائمه معصومین علیهم السلام  می توان ایشان را معصوم خطاب کرد.

رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، بیان داشت: تنها افرادی که از نزدیک با رهبری دیدار کردند با خصوصیت های اخلاقی وی آشنا هستند.
وی، با بیان این مطلب که کشور به مدیران لایق و پرتلاش نیاز دارد، اظهار داشت: کشور نیازمند مدیران تحول گرایی است که به مردم خدمت رسانی کنند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان داشت: فعالیت هایی که در کشور به منظور خدمت رسانی به محرومین و در حوزه خدمات اجتماعی انجام می شود، خدمات بسیار خوبی است.

وی، ابراز داشت: شاعران، هنرمندان و هر فردی که در محضر رهبری حضور پیدا می کند خصلت های وی را می بیند و می دانند چه نعمت بزرگی را در اختیار دارند.
حسینی، خاطرنشان کرد: ورود رهبری به مسئله بنزین، آتش فتنه را خاموش کرد و این نشان از قدردانی مردم از نعمت بزرگ ولایت است.

رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، عنوان داشت: ما باید مدیران کشوری را با دقت و تدبیر انتخاب کنیم چرا که با انتخاب های ما، مردم هستند که سود یا زیان می بینند.

وی، افزود: چنانچه مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را به خوبی انجام ندهد مشکلاتی برای کشور بوجود می آید.