توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 23, 2020 زمان انتشار: 7:58 ب.ظ کد خبر: 7603

پیام قدردانی دکتر اعظمی منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی+جزئیات

دکتر ذبیح الله اعظمی، منتخب مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی، در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، .متن پیام دکتر ذبیح الله اعظمی منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
مردم با انتخاب خوب، مجلس قوی برای ایران قوی بسازند (حضرت آیت الله خامنه ای)
حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲ اسفندماه، پاسخی کوبنده به دشمنان جمهوری اسلامی ایران و حضوری مقتدرانه در حمایت از انقلاب اسلامی بود. مردم شریف و نجیب جیرفت و عنبرآباد، با حضور آگاهانه، مسئولانه و حماسی در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادند که به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا، به‌خصوص مکتب سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی وفادار هستند.
مردم شریف و نجیب شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد:
بر آنیم که با استعانت از خداوند منان و با تمام وجود، امانت‌دار و پاسدار رای شما مردم شریف و نجیب در مجلس شورای اسلامی باشیم. اینجانب در انجام وظایف خود، نیازمند حمایت گسترده شما از هر قشر و جناح سیاسی هستم تا با یاری خداوند و پشتیبانی شما، گام‌های بزرگی برای رونق، آبادانی و پیشرفت این سرزمین زرخیز با یکدیگر برداریم. امیدوارم با پایان انتخابات این دوره، رقابت به رفاقت تبدیل و همه باهم، با وحدت و همدلی در رشد و شکوفایی کهن دیارمان گام برداریم. همین‌جا، از سایر نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور خود، موجب رونق انتخابات گردیدند، خالصانه تشکر می‌کنم و از این عزیزان تقاضا دارم تا به این برادر خود به‌عنوان برگزیده مردم کمک کنند تا به فضل الهی و تلاش همگانی در آینده شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد باشیم.
اینجانب از مردم مهربان، همراهان و کلیه مسئولان ارجمندی که در این مدت، به هر طریقی بنده را در مسیر انتخابات سالم، مردم‌سالاری دینی و خدمت به این مرزوبوم،یاری داده و به‌عنوان نماینده خود انتخاب نموده‌اند، مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. همچنین از کلیه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های محترم، روسای محترم دادگستری‌ها و دادستان‌های محترم، فرماندهی‌ محترم نیروی انتظامی، فرماندهی‌ محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نواحی مقاومت بسیج، هیات‌های محترم نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات، کلیه کارکنان ادارات دولتی و نیز خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تمامی اقشار اعم از فرهنگیان، روحانیون، اساتید دانشگاه، هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، بانوان، دانشجویان، کشاورزان، پزشکان، اصناف و بازاریان، احزاب و گروه‌های سیاسی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که تمامی تلاش خود را در برگزاری این انتخابات پرشور به عمل آوردند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.
دکتر ذبیح‌الله اعظمی
منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی