توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 5, 2022 زمان انتشار: 1:34 ب.ظ کد خبر: 12751

مهلت ارسال آثار به اولین کنگره‌ی شعر آئینی جنوب شرق کشور به پایان رسید

محمدعلی عرب نژاد دبیر اولین کنگره شعر آئینی جنوب شرق کشور، طی پیامی از اتمام مهلت ارسال آثار به این کنگره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، متن پیام وی به شرح ذیل است..

هوالکاتب
منّت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت
با سلام و صلوات بر پیامبر اعظم و خاندان گرامی ایشان و با آرزوی قبولی عزاداری و عرض ارادت همه‌ی عزیزان به آستان نورانی سیدالشهدا علیه‌السلام، از آنجا که مهلت تمدید شده‌ی ارسال آثار به اولین کنگره‌ی شعر آئینی جنوبشرق کشور تحت عنوان “انامن‌حسین” در روز پایانی خود قرار دارد، بر خودم لازم دیدم به عنوان خادم کوچک شاعران آیینی استان کرمان در دبیرخانه کنگره‌ی شعرآیینی جنوبشرق کشور، از حسن حضور و توجه عزیزانم در کرمان و سه استان جنوبشرق تشکر کنم.
شایان ذکر است هم‌اکنون که تعداد یکصدوچهل‌ودو اثر از هفتادوهشت شاعر به این کنگره ارسال شده است در پایان روز پانزدهم شهریور تمامی آثار، به هیات‌داوران ارسال خواهد شد و پس از بررسی، بر اساس متن فراخوانی که از قبل در این رابطه منتشر شده است، آثار برتر به دبیرخانه‌ی کنگره اعلام و با تعیین زمان اختتامیه، از تمامی عزیزان جهت شرکت و تجلیل دعوت به عمل خواهد آمد.
خرسندیم که با مدد الهی و لطف اهلبیت علیهم‌السلام در اولین گام ملیِ شعر آئینی با محوریت استان کرمان به عنوان جهانشهر مقاومت توانستیم گامی موثر در این زمینه برداریم.
قبل از هرچیز از حسن اعتماد مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بویژه حضرت حجةالاسلام حقانی مدیریت عزیز این سازمان به بنده حقیر در رابطه با واگذاری دبیری این‌کنگره تشکر می‌کنم.

والسلام‌علی‌من‌اتبع‌الهدی
محمدعلی عرب‌نژاد
چهاردهم‌شهریور۱۴۰۱

💠💠💠