توسط: لوار ما
تاریخ: دسامبر 20, 2020 زمان انتشار: 6:13 ب.ظ کد خبر: 8990

مراسم گرامی داشت روز پرستار در کرمان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، همزمان با میلاد حضرت زینب(س) مراسم گرامی داشت روز پرستار با حضور استاندار کرمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مترون های بیمارستان های دولتی، خصوصی، تامین اجتماعی، نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مترون های بیمارستان های دولتی، خصوصی، تامین اجتماعی، نظامی و انتظامی به نمایندگی از پرستاران زیر مجموعه خود، لوح های تقدیر ۱۱۰ کادر پرستاری را دریافت کردند.

💠استاندار کرمان : امیدواریم با همت مردم جشن پایان کرونا را در یک سالگی آن بگیریم.

💠رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: کار پرستاری پرمشقت و شبانه روزی است.

💠مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان: روز پرستار روز مدافعان حریم سلامت است و من این روز را به همه دست اندرکاران پرستاری تبریک عرض میکنم.

💠مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده نیز در ارتباط ویدئو کنفرانس گفت: همه تلاش ما در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی در این است که بتوانیم بار اضافه‌ای را از دوش پرستاران برداریم و با ترغیب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمی از سختی‌ها و بار مضاعفی که در این دوران کرونا بردوش دارید را از دوش شما بکاهیم.