توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 3, 2022 زمان انتشار: 2:33 ب.ظ کد خبر: 12252

فاطمه براهام، برگزیده شعر، جشنواره فرهنگی هنری کشوری “فردا” شد

فاطمه براهام، شاعر و نویسنده جیرفتی، رتبه اول شعر و رتبه اول داستان شهرستان جیرفت، رتبه اول شعر استان کرمان و برگزیده شعر، جشنواره فرهنگی هنری کشوری "فردا" شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوارما، دبیر بخش شعر و داستان جشنواره فرهنگی و هنری “فردا” گفت: اشعار و داستان‌های برگزیدگان صعود پیدا کرده به مرحله مسابقات کشوری در قالب یک کتاب با عناوین “جویبار شعر و بامداد داستان” چاپ می‌شود.

محمد گودرزی افزود: هر ساله حدود ۳۲ نفر به جشنواره کشوری دعوت شده و طی یک روز و نیم کلاس فشرده، شعرگویی و داستان نویسی را در حضور اساتید درجه یک این حوضه آموزش می‌بینند.

وی در رابطه با کتاب‌های چاپ شده از آثار دانش‌آموزان در ادامه افزود: «نکته‌‌ای که برای دانش‌آموزان‌ خیلی ارزشمند است آن است که آثار برگزیدگان صعود پیدا کرده به مرحله مسابقات کشوری در دو کتاب چاپ می‌شود؛ اشعار برگزیدگان در کتاب جویبار شعر و داستان دانش‌آموزان داستان‌نویس در کتاب بامداد داستان چاپ می‌شود.
لازم به ذکر است در این جشنواره؛ فاطمه براهام، شاعر و نویسنده جیرفتی، رتبه اول شعر و رتبه اول داستان شهرستان جیرفت، رتبه اول شعر استان کرمان و برگزیده شعر، جشنواره فرهنگی هنری کشوری “فردا” را کسب نمود.