توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 12, 2022 زمان انتشار: 10:42 ق.ظ کد خبر: 12817

سینما یک نیاز ملی و یک دستاورد انسانی است

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی پیامی روز ملی سینما را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، متن پیام به شرح ذیل است:
امروز کلید پیشرفت این کشور سینما است«مقام معظم رهبری»
هر آنچه که در سینما اتفاق می‌افتد انعکاس شرایط اجتماعی است و در این میان، سینمایی که مبتنی بر ارزش های اخلاقی و انسانی است ماندگار خواهد شد بر این اساس سینماگران فرهیختگان جامعه و مروج ارزش های انسانی و اخلاقی هستند.
سینما تنها یک سرگرمی نیست بلکه یک الگوی فردی و اجتماعی می تواند باشد تا جایی که تجربه های تلخ و شیرین را می توان در آن کسب کرد و راه درست را از نادرست تشخیص داد.
سینما یک نیاز ملی و یک دستاورد انسانی است که در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن یک جامعه می کوشد، کانونی است سازنده و به فراخور آراء و عقاید جمعی، سینما بی شک از اساسی ترین و موثرترین رسانه هایی است که در تدوام و گسترش و بقاء فرهنگ و هنر واقعی یک جامعه حضوری فعال دارد.
اینجانب ۲۱ شهریورماه روز سینما را به تمامی تلاشگران عرصه فیلم و سینما، آنان که همواره زبان گویای فرهنگ و هنر این مرز و بومند، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق هنرمندان این عرصه را در راه پاسداشت فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی و اعتلای هنر و فرهنگ و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.
بهرام مسلمی مهنی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان