مدیر کل ثبت اسناد کرمان در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان:
توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 4, 2023 زمان انتشار: 8:09 ق.ظ کد خبر: 17481

سیزده آبان روز اعلام انزجار از آمریکا و سایر جنایتکاران عالم است

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز فتح لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مردم غیور کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام جهت شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن سیزده آبان دعوت به عمل آورد.

به گزارش لوار به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، در متن پیام سیدمهدی هاشمی آمده است:

«وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ»
و آنان که کفر ورزیدند و با دین خدا مقابله کردند، نگون‌ساری بر آنان باد. (سوره محمد، آیه ۸)

۱۳ آبان سالروز فتح لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام که به سبب اهمیت بسیار “انقلاب دوم” نام گرفت، روز شکستن هیمنه پوشالی و اقتدار دروغین شیطان بزرگ است.

در این روز با فتح جاسوسخانه آمریکا، دست استکبار جهانی از دخالت و توطئه علیه انقلاب نوپای ملت مسلمان ایران کوتاه و ماهیت دخالت‌جو و توطئه‌گر آمریکا بر جهانیان آشکار شد.

۱۳ آبان روز بازخوانی اقدامات خباثت‌آمیز و اعلام برائت از آمریکا و اذناب جنایت‌کارش _ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی که این روزها با قساوت تمام به قتل عام زنان و کودکان می‌پردازد _ است.

ابنجانب ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و محکوم نمودن جنایات جنگی رژیم سفّاک صهیونیستی، از عموم مردم انقلابی استان کرمان بویژه خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک دعوت می‌نمایم با مشارکت در راهپیمایی این روز و سر دادن بانگ رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مراتب بیزاری خود از آمریکای مستکبر و رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند.