توسط: لوار ما
تاریخ: دسامبر 1, 2023 زمان انتشار: 10:31 ب.ظ کد خبر: 17740

سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت برگزار شد

شامگاه هفتم آذرماه یادواره شهدای شهرداری جیرفت با حضور خانواده شهدا، مردم و مسئولان در محوطه شهرداری شهر جیرفت برگزار  شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، در این یادواره، فرمانده سپاه جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها هستند آنها می خواهند نام شهدا را از اذهان جوانان ما محو کنند تا راه شهدا ادامه نیابد.
وی شهدا را ادامه دهنده مکتب امام حسین (ع) دانست و تاکید کرد: دشمنان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت واهمه دارند زیرا ملتی که با تاسی از مکتب امام حسین (ع) و شهدا، روحیه ایثار و شهادت طلبی داشته باشد هرگز سر تعظیم در برابر ظالمان فرود نمی آورد.
نسب امیری اظهار کرد: یادواره ها فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی نسل نوجوان و جوان با رشادت ها و ایثارگری های شهدا است.
فرمانده سپاه جیرفت از شهدا به عنوان الگوهای برتر نام برد و ادامه داد: امروز نوجوان و جوان ما نیاز به الگو دارد و این وظیفه ما است که با معرفی سبک زندگی و سیره شهدا برای آنها الگوسازی کنیم.
نسب امیری شهید سلیمانی را مصداق بارز انسانی بصیر قلمداد کرد و گفت: این شهید گرانقدر وجود خود را فدای برقراری امنیت و صلح برای امت اسلامی کرد و امروز به منظور آگاهی بخشی و بصیرت افزایی باید مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان و نوجوان ما تبیین شود.

گزارش و تصاویر : امینه رزمی