به مناسبت هفته بسیج:
توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 26, 2020 زمان انتشار: 2:55 ب.ظ کد خبر: 8958

دیدار مسئول و اعضای کانون بسیج هنرمندان جیرفت با فرمانده سپاه جیرفت/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از سایت جیرفت من، در ابتدای این دیدار، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه جامعه هنرمندان از ابتدای انقلاب در صحنه بودند، افزود: بسیجیان هنرمند هنوز در صحنه هستند.

سعید سالارگنجی ظرفیت و توان جیرفت و سرزمین سبزواران را از نظر کشاورزی و منابع طبیعی در خاورمیانه بی نظیر دانست و بیان داشت: بایستی جیرفت را با منابع نیروی انسانی شناخت و الحمدلله در حوزه هنر نیز، ظرفیت های بالایی داریم که تعدادی بالقوه و تعدادی نیز بالفعل هستند.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان ما در جشنواره‌های منطقه ای و کشوری خوش درخشیده اند و آماده ارائه خدمت در دهه شهادت حاج قاسم هستند.

وی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: بخاطر رعایت شرایط کرونایی از هر حوزه‌ی هنری، یک نفر برای حضور در این جلسه دعوت شده اند.

در ادامه این دیدار، ناصر بهروز فرمانده سپاه جیرفت، پس از شنیدن نظرات هنرمندان، ضمن خوشامدگویی به بسیجیان هنرمند و تبریک هفته بسیج گفت: یاد شهدا و خصوصا حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

وی ماموریت های بسیج را گسترده دانست و افزود: خاصیت بسیج این است که در چالشها حضور دارد و نقش آفرین می شود که حضور بسیج در جنگ تحمیلی ۸ ساله و الان مبارزه با کرونا پر رنگ است.

ناصر بهروز، بسیج را ظرفیت مردمی دانست و بیان داشت: هدف از ایجاد بسیج هنرمندان، حمایت و ایجاد انسجام بین هنرمندان است.

وی نقطه قوت بسیج هنرمندان را ایجاد وحدت بین هنرمندان معرفی کرد و گفت: اصل قصه هنر، این است که بتواند کاری برای مردم انجام دهد.

فرمانده سپاه جیرفت در پایان، رساندن پیام مردم به مسئولین توسط هنر را بسیار تاثیر گذار ارزیابی کرد و افزود: بایستی هنرمندان بخشی از ظرفیت هنر را برای حل مشکلات مردم بگذارید.