توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 29, 2022 زمان انتشار: 8:22 ق.ظ کد خبر: 12695

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید مداحی پور

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید هوشنگ مداحی پور تنها شهید حوزه فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، همزمان با ششمین روز از هفته دولت بهرام مسلمی مهنی به همراه معاونین و تعدادی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید مداحی پور دیدار و گفتگو کردند.
بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تجلیل از رشادت های شهید مداحی پور در همه عرصه ها وی را سردار فرهنگی و هنری جنوب کرمان در دوران خود نامید و تصریح کرد: شهید مداحی پوربسیاراخلاق مدار و جهادی بود که از وی همگان بعنوان اسوه اخلاق نام می برند و این موجب افتخار و مباهات همه کارکنان ارشاد اسلامی است و قطعا الگویی برای همه ما خواهد بود.


وی با تبیین فعالیت های شهید مداحی پور در دوران خدمت افزود: جشنواره فرهنگی و هنری شهید مداحی پور بهانه ای است برای یاد و خاطره وی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مورد علاقه شهید مداحی پور خصوصا خوشنویسی که تخصص شهید بزرگوار بوده است.
مسلمی مهنی اظهار داشت: جشنواره شهید مداحی پور در جنوب کرمان بصورت دوسالانه برگزار می شود که بنا داریم دبیرخانه این مهم دائمی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید مداحی پور تنها شهید دولتمرد در جنوب کرمان که بدست تروریست های مزدور به شهادت رسیده است، تصریح کرد: هر آنچه که ما داریم به برکت وجود شهدا است و خانواده شهدا برای انقلاب بیش ازهمه زحمت کشیده اند و همگان خصوصا دولتمردان باید قدردان آنها باشند.
گفتنی است، نهم مهرماه از پوستر جشنواره شهید مداحی پور در قالب خوشنویسی همزمان با روز شهادت وی رونمایی خواهد شد.