توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 17, 2022 زمان انتشار: 11:01 ق.ظ کد خبر: 12458

دستگیری سارق اماکن دولتی و خصوصی در جیرفت

سرپرست فرماندهی انتظامي جیرفت از دستگیری سارق اماکن دولتی و خصوصی با کشف 4 میلیارد ریال اموال سرقتی در این شهرستان، خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، سرهنگ ” عزت الله عبدلی نسب ” اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن دولتی و خصوصی حوزه پاسگاه انتظامی حسین آباد شهرستان جیرفت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی حسین آباد پس از بررسی های اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ ” عبدلی نسب” در ادامه با اشاره با اینکه اموال سرقتی از قبیل : اسپیلت، یخچال فریزر ، آب گرمکن، سنگ فرز، دریل ، لوله واتصالات آب رسانی ، کود شیمیایی و ترانس جوش به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد، بیان داشت : در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: عدم توجه به توصيه هاي پليسی و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال از عواملي است كه زمينه ساز وقوع سرقت مي باشد، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت بیش از پیش، این توصیه ها را مورد توجه قرار دهند.