در نمایشگاه صنعت ساختمان صورت گرفت
توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 13, 2022 زمان انتشار: 12:50 ب.ظ کد خبر: 12832

حضور درخشان سپنتا، اولین تولیدکننده قطعات آسانسور در کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از روابط عمومی گروه بازرگانی سپنتا صنعت کریمان، نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی برای جذب مشتریان، توسعه برند و آشنایی با روندهای نوظهور صنعت است بر همین اساس شرکت در این نمایشگاه ها و نحوه نمایش محصولات و نام تجاری، یکی از مهمترین چالش های مدیران شرکت ها محسوب می شود.


شرکت در رویداد تجاری یا نمایشگاه، گام بزرگی برای یک کسب‌وکار‌ است، زیرا با حضور در چنین رویدادهایی علاوه بر افزایش آگاهی از برند و چشم‌انداز عملکرد رقبا، به شرکت‌ها کمک می شود تا به مشتریان جدیدی دست پیدا کنند.
با توجه به اینکه شرکت‌ها زمان بسیاری را صرف برندسازی کرده و چنین موقعیتی، فرصت بسیار ارزشمندی برای بازاریابی رو در رو با مخاطبان ایجاد می کند، این امکان به کسب‌وکار‌ها داده می شود تا با اهداف و نیاز‌های اصلی بازار هدف خود بیشتر آشنا شده راه جذب آن‌ها را دریابند.
امکان تحلیل بازار، شناخت رقبا، تعامل رو در رو با مخاطبان و افزایش فروش، امکان دسترسی به بازخورد‌های بدون‌ واسطه، افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطبان هدف، به‌روزرسانی و افزایش کارآمدی استراتژی‌های بازاریابی از جمله مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در نمایشگاه‌ها به شمار می آید.


بر همین اساس نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان کرمان که با حضور شرکت ها و صنایع مختلف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کرمان بازگشایی شد، امکان بهره مندی از این مزیت ها را به خوبی فراهم آورد.
گروه بازرگانی سپنتا صنعت کریمان با برند «ABBASI» به‌ عنوان اولین تولیدکننده قطعات آسانسور و پله برقی استان کرمان در فضایی به مساحت ۶۲ متر مربع برای نخستین بار امکان حضور در این رویداد بزرگ را پیدا کرد و تازه‌ترین تولیدات خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان قرار داد.


این مجموعه حضوری پرقدرت در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان کرمان تجربه کرد و تولیدات آن که با هزینه بسیار کمتر نسبت به تهران وارد بازار می شود، توانست، نظر مخاطبان بسیاری را به غرفه سپنتا جلب کند.
حضور برند «ABBASI» در این نمایشگاه با دستاوردهای ویژه‌ای مانند جذب درصد بسیار بالایی از مخاطبان آگاه و هدفمند و همچنین آشنایی علاقه‌مندان با تولیدات آنها همراه بود و چنین بازخوردی این مجموعه را بیش از پیش به سوی دانش بنیان شدن سوق داد که از جمله مهمترین اهداف آن به شمار می رود.


همچنین حضور بهترین کارشناسان فنی و فروش این شرکت در غرفه سپنتا که در تمام مراحل نمایشگاه پاسخگوی سؤالات مشتریان و علاقه‌مندان بودند، تجربه خوبی برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد و همچنین مدیران ارشد شرکت نیز با حضور در غرفه از نزدیک به برگزاری هرچه بهتر و حرفه‌ای‌تر این برنامه نظارت کافی و کامل داشتند.


مجموعه سپنتا با رونمایی از جدیدترین تولیدات خود پذیرای خیل علاقه‌مندان به صنعت آسانسور بود و توانست، حضوری بسیار درخشان و پررونق در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان کرمان داشته باشد.
این نمایشگاه از سه شنبه ۱۵ شهریور ماه سال جاری تا ۱۸ همین ماه به مدت چهار روز دایر بود و بازدیدکنندگان طی این چند روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این غرفه بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام/